Produkty AlmiDecor, polskiej marki branży wyposażenia wnętrz, dostępne są już w sklepie sklep.almi-decor.com. Za technologię oraz obsługę sprzedaży w e-sklepie odpowiedzialna jest Grupa Unity. Projekt realizowany jest w modelu revenue sharing.
Rozwój każdego biznesu wiąże się dziś z obecnością w wielu kanałach sprzedaży, stąd nasza decyzja, by połączyć działania sklepów stacjonarnych z wersją sklepu online – powiedziała Dana Zeidler, PR Manager z firmy ADe Line, będącej właścicielem marki AlmiDecor.
Sklep jest zintegrowany z wdrożonym wcześniej systemem ERP Microsoft Dynamics Navision. Sklep.almi-decor.com ma być narzędziem służącym budowaniu lojalności klientów. Dotychczas prowadzony jedynie w sklepach stacjonarnych program Loving Home Club, zyskał swoją wersję internetową, dzięki czemu przyczyniać ma się do wzmocnienia efektu odwróconego ROPO.
Za obsługę oraz projekt sklepu odpowiada Grupa Unity. Współpraca między firmami oparta jest o model efektywnościowy.
W tradycyjnym modelu współpracy zakres obowiązków jest jasny. Po analizie biznesowej i technologicznej, wdrażane jest oprogramowanie sklepowe i właściwie prócz umowy serwisowej i hostingu, na tym kończy się odpowiedzialność dostawcy. Za sprzedaż i marketing odpowiada właściciel e-sklepu. W modelu revenue sharing część tej odpowiedzialności przejmuje wdrożeniowiec – dodał Robert Kwissa, e-commerce Manager w Grupie Unity.
W praktyce oznacza to, że wynagrodzenie dostawcy uzależnione jest od realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych. W ramach współpracy, Grupa Unity odpowiedzialna jest m.in. za media planning, pozycjonowanie serwisów w wyszukiwarkach, obsługę e-mail marketingu czy obsługę kampanii płatnych w mediach internetowych. Po stronie AlmiDecor jako właściciela sklepu, pozostaje zarządzanie katalogiem produktów, kształtowanie polityki cenowej i promocji oraz obsługa klienta internetowego (wysyłka zamówień, fakturowanie, obsługa zwrotów i reklamacji).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.