Najpopularniejszym serwisem sportowym w czerwcu 2006 był serwis sportowy Onet.pl. Skorzystało z niego 4,4 mln użytkowników.
Radosław Kucko, dyrektor ds. badań i analiz Grupy Onet: opublikowane właśnie czerwcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius pozwalają ocenić, jak mistrzostwa świata w piłce nożnej wpłynęły na wyniki oglądalności serwisów sportowych w polskim internecie. Wyprzedziliśmy zdecydowanie serwisy: WP, Interii i Gazety.pl które zanotowały w sumie odwiedziny 4,5 mln użytkowników, a więc tylko o 0,1 mln więcej niż tylko jeden serwis sportowy Onetu.
W sumie na 4 wspomnianych serwisach internauci wykonali 340 mln odsłon, z czego na samym Onecie około 200 mln. Stanowi to prawie 60 proc. wszystkich odsłon na serwisach sportowych wymienionych portali. Onet zanotował 2,4 raza wiecej odsłon niż serwis Wirtualnej Polski (6,2 raza więcej niż serwis sportowy Interii i 6,7 raza wię-cej niż serwis sportowy Gazety.pl.
Największy polski portal zajął drugą pozycję w rankingu liczby użytkowników ustępując jedynie Google.pl i pozostając najbardziej popularnym spośród polskich portali.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.