Debiutuje wirtualny stylista online – Glamstorm.com. Strona umożliwiać ma internautkom dobór ubrań, fryzury i makijażu na stworzonym indywidualnym modelu. Użytkowniczki mogą również kupować wybrane przez siebie ubrania i kosmetyki na stronach partnerów.
Twórcą serwisu jest trójmiejska spółka Brainstorm, która otrzymała dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka wspierającego tworzenie nowych usług elektronicznych.
Glamstorm.com oferuje odwiedzającym możliwość „przymierzania” ubrań na modelach będących odzwierciedleniem ich sylwetek. W sekcji „Przymierzalnia” użytkowniczki mogą stworzyć własne „wirtualne ja”, w oparciu o indywidualne parametry wzrostu, wymiarów oraz zdjęcie twarzy. Wirtualna modelka może być umieszczona w wybranej przez użytkowniczkę scenerii, jak miasto czy park. System dopasowujący ubrania do sylwetki, połączenie opcji przymierzania ubrań z fryzurami i makijażami w jednym miejscu i szeroka oferta produktów sprawiać mają, że Glamstorm.com jest „jedyną w swoim rodzaju wirtualną przymierzalnią i absolutną nowością w skali światowej” (jak przekonują twórcy).
W ofercie Glamstorm.com znajduje się ponad 4 tys. ubrań (np.: sukienek, bluzek, spodni, butów, torebek, biżuterii) i ponad 160 marek. Użytkowniczki serwisu mogą „przymierzać” i tworzyć indywidualne stylizacje zarówno na bazie ubrań popularnych sieci odzieżowych, jak H&M czy Mango, oraz kreacji międzynarodowych projektantów, jak Marc Jacobs, Mint & Berry czy Versace. Każde ubranie posiada opis wraz z ceną i opcją „kup teraz”. Po jej wybraniu, użytkowniczka jest przenoszona na stronę jednego ze sklepów partnerskich.
Glamstorm.com pomaga także w dobraniu odpowiedniego do stylizacji makijażu. Korzystając z palety kolorów, użytkowniczka może wybierać odcienie szminek i konturówek, które najlepiej pasują do danego stroju. W tej chwili oferowane są produkty dwóch marek: GOSH oraz Lumene. W kolejnych tygodniach serwis wzbogacony ma zostać o nową ofertę kosmetyków kolorowych.
Twórców serwisu Glamstorm.com zainspirowała wirtualna przymierzalnia stworzona przez szwedzki Looklet.com.
Postanowiliśmy pójść krok dalej i stworzyć miejsce, w którym użytkowniczki będą mogły „realnie”, to znaczy na swoim wirtualnym modelu, „przymierzać” ubrania ulubionych projektantów i marek oraz dobierać do nich dodatki, fryzury i makijaż – mówi Ewelina Głogowska–Antoń z zarządu spółki Brainstorm.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.