Popularny serwis Zszywka.pl, na którym możemy znaleźć różnego rodzaju inspiracje, wprowadził zmiany w sposobie komentowania. Niedawno została wprowadzona również wersja mobilna serwisu.
Twórcy serwisu, aby ułatwić komunikację, zdecydowali się na wprowadzenie trzystopniowego drzewa komentarzy oraz dodanie oceny jakości komentarza.
Zszywka.pl powstała na początku roku 2012 na fali popularności serwisu Pinterest i obecnie ma ponad 700 tys. użytkowników i notuje ponad 50 mln odsłon miesięcznie. Na Facebooku posiada 116 tysięcy fanów. Serwis jest dostępny również z poziomu aplikacji z systemu Android i iOS.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.