Serwis internetowy ELLE.pl (Burda Media Polska) obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji strona ELLE.pl przeszła wizualną metamorfozę.
Nowy layout został zaprojektowany z myślą o eksponowaniu newsowych treści. Każdą z nich ilustruje duże zdjęcie na stronie głównej oprawione w datę, godzinę, tytuł i lead publikacji. Najważniejsze tematy dnia są zaś promowane w specjalnym module tuż pod logotypem serwisu.
Wraz ze zmianami layoutu, w ofercie reklamowej serwisu ELLE.pl pojawiły się także nowe formy reklamowe – natywne i displayowe, a strona została wyposażona w wersję mobilną (responsywną). Już wkrótce za pośrednictwem ELLE.pl będzie też można zrobić zakupy, informuje wydawca.
Za realizację projektu odpowiedzialna jest redakcja serwisu ELLE.pl i Treehouse – spółka córka wydawnictwa. W lipcu serwis miał 150 064 użytkowników i 2 415 811 odsłon.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.