Wydawnictwo MURATOR rozpoczęło zapowiadaną na początku sierpnia, po uruchomieniu nowego portalu poradnikzdrowie.pl, kampanię promocyjną tego produktu. Przez miesiąc w wybranych serwisach kobiecych, dotyczących zdrowego stylu życia, medycznych, a także kulinarnych i poruszających tematy o ciąży i macierzyństwie będą pojawiały się billboardy promujące portal. Kampania obejmuje także wyszukiwarkę ogólnotematyczną Google.pl.
Portal poradnikzdrowie.pl uruchomiono pod koniec lipca br. Dla nowego produktu stworzono specjalną ofertę reklamową, bogatą w różnorodne narzędzia wykorzystywane w polskim internecie oraz pomysły niestandardowe. Katarzyna Białek, dyrektor strategiczny firmy powiedziała wówczas: „To, co wyróżnia nasz portal i czyni go unikatowym na rynku, jest kompleksowe przedstawianie zagadnień medycyny, zdrowego stylu życia oraz dbania o wygląd. Stworzyliśmy pierwszy w Polsce portal medyczno-zdrowotno-urodowy, którego wyjątkowość wynika z bogactwa tematycznego, wysokiego poziomu merytorycznego przekazywanych treści oraz przystępności przekazu.”
Billboardową kampanię promocyjną www.poradnikzdrowie.pl zaplanowano na wrzesień br. Obejmuje ona:
* serwisy kobiece: www.twojstyl.pl, www.pani.pl, www.viva.pl, www.waszewesele.pl,
* serwisy zdrowotne i na temat zdrowego stylu życia: www.zdrowo.pl, www.zyjzdrowo.pl,
* serwisy medyczne: www.mwd.pl
* serwisy kulinarne: www.nawidelcu.pl, www.pychotka.pl
* serwisy o ciąży i macierzyństwie: www.dziecko-info.com
Portal www.poradnikzdrowie.pl jest przede wszystkim adresowany do kobiet w wieku 20-40 lat, z wykształceniem średnim lub wyższym, mieszkających w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców, mających stałe źródło utrzymania.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.