W tym roku jako Dzień Darmowej Dostawy wybrano 2 grudnia – w tym dniu klienci sklepów, które zgłoszą się do akcji, będą mogli zrobić zakupy internetowe bez ponoszenia kosztów dostawy. Akcja jest organizowana przez eKomercyjnie.pl.
Od 19 października jest możliwa rejestracja sklepów internetowych, zapisy potrwają do 30 listopada.
W poprzedniej edycji wzięło udział ponad 1 800 sklepów, a użytkownicy wygenerowali 4,3 mln przejść na strony sklepów internetowych. W dniu finału – 3 grudnia – serwis eKomercyjnie przekierował na strony sklepów 2 mln użytkowników.
Największą popularnością wśród klientów w zeszłym roku cieszyły kategorie: dla dzieci, uroda, dom i ogród, książki i komiksy, apteka; AGD i RTV.
Wszystkie informacje związane z akcją znajdują się na stronie dziendarmowejdostawy.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.