Firma Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, unifikuje markę z międzynarodową grupą kapitałową. Obecna nazwa – Crowley – będzie zgodna z nazewnictwem stosowanym w firmach należących do George’a Crowley’a. Tym samym firma rezygnuje z dotychczasowej nazwy sieci bezprzewodowej DATASTAR i będzie promować ją pod jednolitą marką CROWLEY.
Zmianie marki towarzyszy nowe hasło firmy: „Są sieci idealne”. Wszystkie podejmowane przez firmę Crowley działania marketingowe mają na celu odświeżenie wizerunku, podkreślenie wysokiej wiarygodności, jakości oraz stabilności działania sieci. Bez zmian pozostanie logo firmy, które uzupełnione zostanie o nową nazwę i hasło przewodnie.
„George Crowley – właściciel naszej firmy – to nie tylko doskonały strateg i wizjoner. To znana od wielu lat osobowość w branży telekomunikacyjnej w USA, człowiek będący synonimem sukcesu. Nie dziwi zatem, iż nazwy jego firm łączone są z nazwiskiem Crowley, które funkcjonuje jako renomowana marka. Dostosowując nazewnictwo w Polsce do światowego standardu mamy nadzieję na wykorzystanie pozytywnych skojarzeń, jakie niesie ze sobą nazwa Crowley. Jestem przekonany, że w Polsce marka ta jest znana i doceniana.” – powiedział Marcin Galwas, Dyrektor Marketingu firmy Crowley.
„Jestem bardzo zadowolony z naszych postępów w Polsce i perspektyw rozwoju tego rynku. Myślę, że wzrost, który mamy w tej chwili, dopiero się rozpoczyna. To dlatego, że działamy w bardzo specyficznej niszy. Mamy nowoczesną sieć dostępową na rynku, który bardzo jej potrzebuje. Wśród naszych klientów znajdują się właściwe wszystkie największe firmy telekomunikacyjne w Polsce. Crowley Data Poland zajmuje istotne miejsce w rodzinie stworzonych przeze mnie firm. Ujednolicenie marki zwiększy jej rozpoznawalność” – powiedział George Crowley jr.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.