Shoplo.com udostępnia nową usługę „fulfillment” – możliwość automatycznego procesu pakowania i wysyłki do klienta.
Dzięki nowej usłudze właściciel sklepu internetowego przekazuje właściwie wszystkie procesy związane z logistyką do Shoplo.com. Sprzedawca najpierw wysyła swoje wszystkie produkty do Shoplo, gdzie są przechowywane w magazynie. W momencie pojawienia się zamówienia w sklepie internetowym informacja o przygotowaniu przesyłki zostaje wysłana również do Shoplo.com po czym zostaje wydana kurierowi i wysłana do klienta.
Od początku istnienia Shoplo naszym celem było umożliwienie sprzedaży w Internecie osobom zupełnie początkującym. Najpierw, zdjęliśmy z użytkowników wszelkie sprawy techniczne – od stworzenia strony, po kwestie związane z hostingiem, domeną. Z czasem okazało się jednak, że dla wielu e-przedsiębiorców problematyczne jest także magazynowanie produktów i ich wysyłka do klientów. Postanowiliśmy więc wyjść im naprzeciw i jeszcze bardziej ułatwić sprzedaż online. Stąd też wprowadzenie Fulfillmentu na Shoplo – powiedział Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.