Przedstawiamy nową odsłonę e-biznes.pl. Będzie bardziej czytelnie, bez graficznych reklam, a przede wszystkim – będzie więcej treści o lokalnym rynku internetowym. Poza zmianą wyglądu pojawia się nowa forma promocji na e-biznes.pl – Wpisy Promowane.
Dojrzewamy i dojrzewa z nami nasz serwis. W dobie krzyklikwych nagłówków i coraz większe wulgarności, proponujemy powrót do tego, co wydaje nam się najważniejsze: czyli dobrych, inspirujących treści podanych w estetyczny, czytelny sposób. Mamy nadzieję, że spodoba się Wam nasz pomysł na odświeżenie serwisu! – powiedział Dawid Zaraziński, redaktor naczelny e-biznes.pl.
[pullquote cite=”Sylwester Kozak” type=”right”]Nowy wygląd to nie tylko bardziej czytelna forma – to również zmiana modelu generowania przychodów.[/pullquote]Nowością w serwisie są Wpisy Promowane – dedykowana sekcja w której będą publikowane teksty płatne, autorstwa innych firm. Wyraźnie jednak oddzielamy tę formę od wpisów redakcyjnych – do tego stopnia, że wpisy te nie pojawią się w głównym strumieniu z informacjami. Będą jednak widoczne właściwie na każdej stronie e-biznes.pl i dostępne z poziomu naszego archiwum.
Nowy wygląd to nie tylko bardziej czytelna forma – to również zmiana modelu generowania przychodów. Zrezygnowaliśmy całkowicie z form graficznych przedstawiając tylko jedną formę prezentacji na e-biznes.pl – Wpis Promowany. Będziemy starać się pisać zarówno o rynku, ale również przedstawiać więcej tekstów prezentujących ciekawe firmy i projekty w polskiej sieci. Nie ukrywam jednak, że nowy e-biznes.pl to również pewne oczekiwania – mam nadzieję, że forma Wpisów Promowanych zostanie dobrze przyjęta zarówno przez Czytelników jak i reklamodawców – dodaje Sylwester Kozak, wydawca e-biznes.pl.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.