Niedawno pisaliśmy o dołączeniu sieci Tesco do Kwit.pl – porównywarki codziennych zakupów, teraz twórcy kwit.pl prezentują kolejną nowość – publiczne koszyki i przycisk „Kup w Kwit.pl”.
Nowe usługi tworzone są we współpracy ze stronami kulinarnymi i blogerami. Dzięki publicznym koszykom będzie można łatwo zamówić wszystkie składniki niezbędne np. do wykonania konkretnej potrawy, której przepis znajduje się na stronie. Najbardziej popularne koszyki będą dodatkowo promowane na stronie głównej Kwit.pl
Kolejnym ułatwieniem jest przycisk „Kup w Kwit.pl” umożliwiający dodanie do koszyka wskazanych produktów. Do stworzenia takiego przycisku wystarczy podać słowa kluczowe lub kod kreskowy produktu. W tym modelu właściciel strony internetowej, na której jest przycisk, otrzymuje prowizję za sprzedaż.
Kwit.pl aktualnie współpracuje z czołowymi sklepami takimi jak Tesco, DoDomku.pl, BDSklep.pl, MarketBio.pl czy Tadex24.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.