Dzięki integracji RTB z systemem Marketing Automation iPresso reklamodawcy będą mogli kierować dopasowaną reklamę do indywidualnego klienta i do ściśle określonych grup docelowych.
RTB czyli Real Time Bidding, to sposób zakupu reklamy w internecie. Zakup powierzchni reklamowej odbywa się w sposób automatyczny na aukcjach, przeprowadzanych indywidualnie dla każdej pojedynczej odsłony, na której ma wyświetlić się reklama, proces zakupowy odbywa się w czasie rzeczywistym.
Jednym z narzędzi działających w oparciu o technologię RTB jest RTB Tracker. Dzięki jego połączeniu z systemem iPresso Marketing Automation, możliwe jest wyświetlanie w sieci reklamowej personalizowanej treści skierowanej do zidentyfikowanych osób.
RTB daje możliwość rozliczenia za osiągnięty efekt końcowy, taki jak pozyskanie leada czy finalizacja transakcji, nie tylko za samo wyświetlenie banera, a za tym idzie bardziej precyzyjne wydawanie budżetów na reklamę on-line. Ponadto dzięki temu, że zakup miejsca reklamowego odbywa się automatycznie, a cały proces zakupu jest ciągły, czas potrzebny na realizację kampanii ulega skróceniu – wyjaśnił Piotr Kluczewski CEO RTB Tracker.com oraz konsultant integracji Marketing Automation i RTB.
Integracja tych narzędzi oraz filozofia ich wykorzystania umożliwia stworzenie szerokiej bazy kontaktów i skuteczniejszą aktywizację już posiadanych – powiedział Michał Wojciechowski CEO & Co-Founder iPresso.com
Rozszerzenie RTB Tracker o system iPresso umożliwia aktywne podążanie z bardzo dopasowanym komunikatem za potencjalnym klientem. Kiedy klient opuści witrynę, lecz w dalszym ciągu będzie przeglądał internet, reklamy będą wyświetlać się na tych stronach, które odwiedził. Zintegrowany system pozwoli wyświetlić konkretnemu użytkownikowi reklamę z tym produktem, który oglądał wcześniej na stronie, a także z innymi powiązanymi lub polecanymi produktami lub promocjami.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.