Serwis Epr.pl uruchomił blog MMS. Jest on całkowicie poświęcony tematyce marketingu i public relations.
Blog MMS stworzony przez serwis Epr.pl skierowany jest do specjalistów PR i marketingu w firmach i agencjach oraz innych osób zainteresowanych tą tematyką. Daje on internautom możliwość komentowania rzeczywistości marketingowej, z którą spotykają się na co dzień, jak akcje ambientowe, kampanie billboardowe czy różnorodne eventy.
Aby zostać współautorem bloga wystarczy zrobić zdjęcie MMS aparatem fotograficznym w telefonie komórkowym, dodać komentarz i wysłać prosto z telefonu na adres email [email protected]. Ponadto firmy i agencje mogą stworzyć swój własny blog MMS, w którym będą relacjonować prowadzone przez siebie akcje i chwalić się w ten sposób osiągnięciami przed branżą i klientami.
„Jako portal branżowy czujemy się w obowiązku pokazać w jakim kierunku zmierza branża marketingowa. Blog MMS to nie tylko słowo pisane, obraz i interaktywność, ale przede wszystkim mobilność i brak ograniczeń w tworzeniu informacji” – mówi Witold Sokołowski, redaktor naczelny serwisu Epr.pl. „Blog MMS różni się od innych blogów tym, że można go redagować z każdego miejsca w Polsce i na świecie, nawet bez dostępu do Internetu. Wystarczy telefon komórkowy z aparatem fotograficznym i możliwością wysyłania MMS’ów. Zdjęcie i komentarz ukazują się na blogu w ciągu kilku minut od wysłania” – dodaje Witold Sokołowski.
Pod adresem www.mms.epr.pl można już oglądać pierwsze wpisy, m. in. przedstawiające inaugurację kampanii „Wybierz Markowe”, Turniej Golfowy „President’s Cup” by ING czy pierwszy firmowy blog prowadzony przez agencję reklamową Wizard.
Epr.pl to wortal komunikacji marketingowej i public relations skierowany do osób zajmujących się budową wizerunku firmy i kontaktami z mediami. Serwis udostępnia bazę setek artykułów opracowanych przez specjalistów z branży. Wortal prezentuje także aktualne doniesienia z branży z Polski i zza granicy, katalog agencji, słownik pojęć marketingowych czy ogłoszenia o pracy.
Serwis Epr.pl na rynku reklamy internetowej reprezentowany jest przez BizOn media.
www.mms.epr.p
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.