Firma Telenor wybrała Telia International Carrier na swojego głównego dostawcę usług sieciowych w Europie. Decyzję należy wiązać z postępującą konsolidacją rynku telekomunikacyjnego na świecie. Telenor ogranicza liczbę partnerów do tych najbardziej stabilnych finansowo.
Telia jest od tego momentu głównym dostawcą usług przesyłania danych i dostępu do sieci Internet dla europejskiej sieci Telenor. Łączna wartość zamówienia sięga wielu milionów Euro.
Telenor to norweski operator, którego miliony klientów w Europie codziennie korzysta z dostępu do Internetu. Skorzystają z niego klienci w Nowym Jorku, Amsterdamie, Paryżu, Londynie, Frankfurcie, Kopenhadze, Sztokholmie i Oslo.
„Pozyskanie operatora wywodzącego się ze Skandynawii to dla nas bardzo prestiżowa transakcja. Obserwujemy rozwój sieci szerokopasmowych w Norwegii i widzimy również tu potencjał wzrostu.” – powiedział Erik Heilborn, prezes Telia International Carrier.
Telia IC świadczy na rzecz Telenor’a usługi tranzytu IP oraz hurtowe usługi przesyłania danych z przepływnością od 155 Mb/s do 2,5 Gb/s. Usługi tranzytu IP dotyczą wielu łączy STM-4.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.