Prawie 50 proc. użytkowników krytykuje flagowy model Samsunga S5, 70 proc. wybiera telefon kierując się ceną, a najczęściej dyskutowaną w sieci cechą urządzeń jest… bateria. Takie wnioski przynosi nowa edycja Smart Raportu.
Badanie przeprowadzono między lutym i kwietniem tego roku, za pomocą narzędzia do monitoringu marek i opinii Brand24. Podczas analizy przetworzono 233 755 wątków, z których wyłoniono 1740 opinii dotyczących wybranych modeli i marek telefonów.
Autorzy raportu skupili się na najpopularniejszych w badanym okresie smartfonach – Apple: iPhone 5C, iPhone 5s; Samsung: Galaxy S IV, Galaxy S IV Mini, Galaxy S V, Galaxy Trend, Galaxy Trend Plus, Galaxy Note 3; LG: LG Swift L5 II, L9 II, G2, G Flex; Sony: Xperia Z1, Xperia Z1 Compact, Xperia Z2, Xperia L, Xperia M; Nokia: Lumia 520, Lumia 1520, HTC: One, One M8.
Druga edycja Smart Raportu została uzupełniona o wyniki ankiet przeprowadzonych wśród ekspertów, zajmujących się na co dzień recenzowaniem urządzeń przenośnych, stanowi zatem kompleksowe spojrzenie na rynek mobile.
Najgłośniej w sieci było o smartfonie Samsung – Galaxy S5, który zebrał sporą liczbę opinii negatywnych, obok niego większy brat – Samsung Note 3 i Nokia Lumia 520. Co ciekawe badanie pokazało, że internauci wolą starszy model – Galaxy S4, niż jego następcę. Odświeżony LG Swift L5 II internauci zepchnęli na samo dno Raportu. Najmniej narzekano z kolei na smartfon Sony Xperia Z1 Compact i jego bliźniaczy model – Xperia Z2. W oczach ekspertów zaś wciąż góruje jabłko – iPhone, mimo wysokich cen znajduje popyt dzięki swojej funkcjonalności.
Pełną treść raportu znaleźć można na stronie www.smartraport.pl. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.