Odlewnia komponentów magnezowych EUROMAG uruchomiła nową witrynę internetową. Strona – dostępna w dwóch wersjach językowych – adresowana jest przede wszystkim do partnerów handlowych. Głównym założeniem serwisu jest dostarczanie informacji o firmie i jej ofercie.
W serwisie można znaleźć kompendium wiedzy o magnezie. Ponadto przedstawiono opis technologii odlewania tego metalu. Na stronie – oprócz informacji ofertowych – dostępne są aktualności z życia firmy oraz pressroom. Serwis oferuje także możliwość subskrypcji newslettera, w którym obok informacji dotyczących spółki EUROMAG pojawią się ciekawostki z rynku odlewów magnezu.
Nowa formuła strony wiąże się także z urozmaiceniem jej wyglądu. Odświeżona oprawa graficzna służy usprawnieniu nawigacji w serwisie, a zastosowana kolorystyka dodatkowo zwiększa przejrzystość witryny.
„Chcieliśmy, aby nasza strona zyskała nową jakość i oprócz wartości informacyjnej była również ciekawsza wizualnie. Stworzyliśmy serwis, który nie tylko przedstawia firmę, jej dokonania i produkty, ale również ma na celu popularyzację magnezu jako doskonałego surowca odlewniczego. Dlatego też tak duży nacisk położyliśmy na walor edukacyjny strony” – powiedział Krzysztof Turowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu odlewni EUROMAG SA.
Witryna dostępna jest pod adresem: www.euromag.com, a przygotowała ją agencja e-Navigator.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.