Pomimo ogromnej popularności sieci społecznościowych e-mail wciąż pozostaje najpopularniejszą formą kontaktu ze znajomymi – takie są wnioski z badania przeprowadzonego przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski.
Badanie przeprowadzone przez IIBR dla Grupy Wirtualna Polska pokazuje, że 97 proc. polskich internautów deklaruje korzystanie z poczty, 70% spośród nich robi to przynajmniej raz dziennie. Z poczty w telefonie komórkowym korzysta już 75 proc. użytkowników korzystających z internetu mobilnego. Dla 84 proc. użytkowników sieci społecznościowe są najczęstszą formą komunikacji, dla 74 proc. komunikatory internetowe.
Najczęściej z mobilnej poczty korzystają właściciele iPhone’ów – aż 79 proc. z nich codziennie, mieszkańcy miast powyżej 500 tys. (57 proc. – codziennie), osoby w wieku 25-44 lata (52 proc. – codziennie) i z wykształceniem wyższym (51 proc. – codziennie). Na tablecie pocztę internetową sprawdza 18 proc. użytkowników – jest to blisko dwukrotny wzrost w stosunku do roku poprzedniego.
Poczta Grupy WP pozostaje liderem wśród serwisów pocztowych w Polsce. Korzysta z niej 8,3 mln internautów (Real Users). Użytkownicy wybierają pocztę Grupy WP ze względu na jej dużą pojemność (44%), niezawodność (41%), duże załączniki (36%) oraz bezpieczeństwo (34%).
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!