Trwa internetowa kampania produktów Hortex Party. Reklamy napojów obecne są w popularnych portalach i na stronach internetowych. Na potrzeby kampanii powstał także serwis internetowy www.hortexparty.pl.
Party to linia napojów owocowych stworzona dla młodych osób, które lubią spędzać czas w gronie znajomych i przyjaciół. Miłośnicy Party, w sieci szukają nie tylko rozrywki, ale chętnie też za jej pośrednictwem zawierają nowe, znajomości.
Właśnie w serwisach towarzyskich i społecznościowych portali, tj. wp.pl, onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, grono.net oraz na innych stronach dedykowanych młodym ludziom będą mogli natknąć się na informacje dotyczące linii napojów Party.
Kampania przebiega pod hasłem „Party. Bardzo towarzyskie”, a formy reklamowe występujące w trzech różnych liniach kreatywnych mówią o radości, zabawie i udanych spotkaniach zawsze w najlepszym gronie – zachęcają też do odwiedzenia strony www.hortexparty.pl. Serwis ten jest zarówno źródłem informacji o produktach, jak i miejscem dobrej zabawy. Wchodząc na stronę poznamy smaki Hortex Party podkreślone oryginalną nutą smakową (m.in. nowość – Tajemnicze Porzeczki z nutą Kir Royal), a zaraz potem możemy zagrać w grę, ściągnąć jedną z wielu owocowych tapet na pulpit czy wysłać zaproszenie na party do naszych przyjaciół. Barwna grafika zmienia się w zależności od tego, który z napojów wybierzemy i nawiązuje do smaków Hortex Party.
Kampania internetowa potrwa do końca listopada 2006 r.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.