W salonach sieci Riccardo pojawią się Beacony, które umożliwią komunikację ze smartfonem klientów i pozwolą na przekazanie dodatkowych informacji o dostępnych promocjach.
Za wdrożenie odpowiada firma AMP Media. Obecnie trwa faza pilotażowa projektu.
Dzięki komunikacji z telefonem klienta i aplikacją Riccardo, system będzie mógł wyświetlić automatycznie ofertę sieci zarówno istniejącym jak i nowym klientom. Jedną z funkcji będzie powiadomienie o tym gdzie znajdzie produkt, którego wcześniej szukał w internecie. Do komunikacji wykorzystywany jest Bluetoothem 4.0
Zastosowane przez nas rozwiązania pozwalają na spersonalizowanie przekazu. Klient, który wchodzi do salonu zostaje automatycznie “rozpoznany”. Dzięki analizie jego preferencji i historii zakupowej, system wyświetli informacje, które będą dopasowane do jego upodobań. Gdy klient podejdzie do półki z ubraniami ulubionej marki, aplikacja automatycznie wyświetli mu informacje o aktualnych promocjach dla tych produktów. Oprogramowanie umożliwi proponowanie użytkownikowi ofert dedykowanych, opartych na geotargetowaniu i przeznaczonych dla użytkowników z konkretnych regionów. – powiedział Piotr Kluczewski, wiceprezes AMP Media.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.