InPost, PayU, Shoplo i Answear.com to firmy, które zdobyły uznanie branży internetowej otrzymując Ekomersa w 2013 roku. Kto w tym roku ma największe szansę na to wyróżnienie?
W tegorocznej edycji nadesłanych zostało blisko 160 zgłoszeń w 9 kategoriach. Spośród nich wybranych zostało ponad 120 firm / rozwiązań, które spełniły wszystkie kryteria formalne konkursu. Od początku września internauci mogą głosować na najlepszy ich zdaniem produkt lub usługę w dostępnych kategoriach:
- Produkt / usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów
- Najlepsza agencja oferująca usługi wdrożeniowe i integracyjne
- Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami
- Najlepsza platforma sklepowa
- Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie
- Najlepsze rozwiązanie płatnicze
- Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu
- Innowacja roku
- Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce
Wszystkie nominowane firmy zobaczyć można na stronie ekomersy.pl i dowiedzieć się więcej o prezentowanych rozwiązaniach, realizacjach projektów (case study), wprowadzonych innowacjach oraz dokonaniach kandydatów na przestrzeni ostatniego roku. Internauci swoje głosy mogą oddać do 21 września – wtedy też ogłoszonych zostanie zostanie 10 najlepszych firm w danej kategorii.
Finałowa dziesiątka poddana zostanie ocenie Rady Ekomersów. W jej skład w tym roku wchodzą finaliści programu Profesjonalista w eHandlu (ehandel.edu.pl) oraz osoby znane z zaangażowania w internetową społeczność. W skład jurorów wchodzą m.in. przedstawiciele największych sklepów internetowych m.in. Marek Muszak (Komputronik.pl), Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl), Wojciech Tomaszewski (Answear.com), Filip Biesek (Oponeo.pl), przedstawiciele mediów branżowych m.in. Artur Kurasiński (AK74), Krzysztof Gontarek (Dziennik Internautów), Arkadiusz Widawski (Online Marketing Polska), blogerzy m.in. Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Michał Górecki (michal-gorecki.pl) przedstawiciele organizacji branżowych m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska) oraz Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska). To oni, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, mają ostateczny wpływ na to do kogo trafi w tym roku statuetki.
Tegoroczne wyróżnienia przyznane zostaną najlepszym firmom podczas oficjalnej Gali na Stadionie Narodowym w Warszawie w trakcie Wieczoru Branżowego po VII Targach eHandlu (22.10.2014), dzień przed I Kongresem eHandlu. Osoby zainteresowane poznaniem branży i przeżyciem emocji związanych z wręczeniem wyróżnień będą mogły zakupić bilety na stronie konkursu.
Więcej informacji na temat zasad przyznawania nagród oraz listę ubiegłorocznych laureatów znaleźć można na stronie konkursu – ekomersy.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.