Grupa Kolastyna uruchomiła nowy, serwis internetowy marki Laboratorium Kolastyna, wspierający kampanię reklamową OGRÓD SPA. Serwis dostępny jest pod adresem www.kolastyna.pl.
Nowa strona łączy w sobie dwa rodzaje komunikacji: video i on-line. Wraz z jej uruchomieniem rusza konkurs dla internautów, który potrwa przez najbliższe pięć tygodni. Na potrzeby serwisu nakręcono krótkie spoty reklamowe, które stanowią integralną część serwisu.
Serwis powstał we współpracy z agencją TEQUILA/DIGITAL. Witryna ma charakter konkursowo-wirusowy, a aplikacja OGRÓD SPA jest jedną z jego części. Serwis jest wirtualną podróżą w krainę pielęgnacji twarzy, opowiedzianą poprzez prezentację krótkich kadrów z życia młodej, aktywnej kobiety. Twórcy strony, chcąc zachęcić internautki do zabawy umożliwili im współtworzenie witryny, między innymi poprzez uruchomienie aplikacji, w której internautki przygotowują własne, nietuzinkowe kompozycje owocowo-roślinne. Idea polega na dopasowaniu i skomponowaniu w dowolny sposób elementów graficznych dostępnych w aplikacji i symbolizujących składniki kremów serii OGRÓD SPA. Na uczestników, których kolaże uzyskają największą liczbę punktów w głosowaniu prowadzonym przez samych internautów, czekają nagrody i wyróżnienia.
Na stronie znaleźć można także kilka innych, użytecznych sekcji. Jedną z nich jest „Pomysł na prezent”, sekcja w której internautki mogą kupić prezenty dla najbliższych. W sekcji „Odkrywaj” mogą dowiedzieć się, jak wyglądała praca na planie przygotowanego na potrzeby kampanii spotu telewizyjnego W sekcji „Jak one to robią” mogą obejrzeć sam spot, który jest głównym źródłem komunikacji w trakcie kampanii.
„Wirtualny świat kobiecości, pokazany w serwisie, nawiązuje do charakteru naszej linii OGRÓD SPA, ale także do charakteru samej marki. Liczymy, że serwis spotka się z dużym zainteresowaniem obecnych i przyszłych klientek. Wierzymy też, że jest ciekawym i inspirującym sposobem na aktywny relaks, szczególnie w trakcie długich, jesiennych wieczorów” – mówi Anna Mamczur, dyrektor ds. Promocji i PR Grupy Kolastyna.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.