Dostęp do Internetu DSL to nowa oferta Telekomunikacji Polskiej skierowana do klientów biznesowych. Podobne rozwiązanie zostanie wkrótce wprowadzone również dla klientów indywidualnych.
Dostęp do Internetu DSL jest uzupełnieniem oferty usług masowych, jak
np. Neostrada i ściśle profesjonalnych, dostępnych w sieci POLPAK. Usługa jest kierowana głównie do firm średniej wielkości, mających specyficzne potrzeby w zakresie przesyłania informacji w Internecie i wykorzystywania łącza do aplikacji szerokopasmowych (multimedia, dystrybucja online, itp.). DSL stanowi również uzupełnienie oferty dla firm stwarzających możliwość korzystania z tzw. „telepracy”.
Telekomunikacja Polska zaoferowała Dostęp do Internetu DSL w dwóch
opcjach. W pierwszej z nich klienci uzyskują stały dostęp do Internetu z maksymalną szybkością transmisji do 512 kb/s. Koszt instalacji wynosi 799 zł*, natomiast miesięczny abonament to jedynie 299 zł.
W drugim wariancie przy szybkości transmisji danych 1Mb/s instalacja
kosztuje 849 zł, a miesięczny abonament 649 zł.
Każda z opcji posiada wiele dodatkowych możliwości:
stały adres IP – usługi internetowe mogą być dostępne w sieciach wewnętrznych firmy użytkownika,
pakiet e-security (usługa ma na celu wprowadzenie podstawowych metod zabezpieczania klientów przed próbami niepowołanego dostępu z sieci Internet),
zaawansowany pakiet bezpieczeństwa sieciowego (opcja),
przestrzeń dyskowa na konta pocztowe i strony internetowe w domenie firma.internetdsl.pl,
możliwość konfiguracji indywidualnego profilu usługowego,
przeniesienie instalacji w przypadku zmiany siedziby firmy użytkownika,
funkcjonalność routera z translacją adresów NAT (opcja).
Początkowo usługa będzie dostępna w następujących aglomeracjach: Warszawa, Katowice, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Lublin, Łódź, Olsztyn, Szczecin, Grudziądz, Toruń, Bydgoszcz oraz Rybnik.
http://www.internetdsl.pl
www.tpsa.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.