Sieć Riccardo zakończyła testy rozwiązania opartego o technologię iBeacon i jeszcze przed świętami klienci będą mogli korzystać z personalizowanej promocji w stacjonarnych salonach sprzedaży.
Gdy klient będzie miał aktywną aplikację, tuż po wejściu do sklepu otrzyma na telefon informację o nowych promocjach. Otrzymywane informacje będą spersonalizowane i będą uwzględniać preferencje zakupowe klienta. Klient będzie mógł otrzymać również informacje o rozmieszczeniu produktów.
Riccardo rozwija multichannel dzięki technologii iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu zintegrowanych systemu iPresso i RTB Tracker. Za przeprowadzeniem akcji promocyjnej tej usługi stoi Grupa AMP Media, specjalizująca się w usługach e-commerce.
Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play oraz App Store.
Spółka Riccardo jest właścicielem sklepu internetowego oraz 15 salonów z obuwiem i odzieżą ulokowanych w centrach handlowych największych miast Polski.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.