Shoplo przedstawiło kolejne narzędzie dla sprzedawców, które pozwoli generować większą sprzedaż. Dzięki sprzedaży w modelu subskrypcji klienci będą mogli automatycznie zamawiać cyklicznie zamawiane produkty.
Klient składając nowe zamówienie będzie mogł wybrać z jaką częstotliwością powinno być składane automatyczne zamówienie. Nowa usługa jest dostępna dla wszystkich klientów wykorzystujących platformę Shoplo bez dodatkowych opłat.

Ciągle dokładamy starań o to, aby nasi klienci sprzedawali więcej przy mniejszym nakładzie ich pracy. Dlatego oferujemy im, zupełnie za darmo, możliwość sprzedawania w modelu subskrypcji. Oczywiście nie jest to pierwszy dodatek na naszej platformie, który wspomaga generowanie większej sprzedaży. Przez ostatni miesiąc wdrożyliśmy również aplikacje do kampanii upsellingowych. Oprócz tego, każdy sprzedający może dodać integrację Instock Reminder, która automatycznie zawiadamia klientów o tym, że dany towar powrócił na stan magazynowy – powiedział Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.