20 prelegentów, dwie sale i ponad 10 godzin prelekcji podczas spotkania z kluczowymi postaciami polskiego handlu internetowego. Tak będzie wyglądał Kongres eHandlu. Nasza Redakcja objęła wydarzenie patronatem medialnym.
Kongres eHandlu jest spotkaniem wyjątkowym, ponieważ jest to spotkanie, na którym można porozmawiać bezpośrednio z twórcami aplikacji, pomysłodawcami używanych w eHandlu platform oraz właścicielami eSklepów, które odniosły ogólnopolski lub międzynarodowy sukces. Organizatorzy oprócz agendy wypełnionej aktualną wiedzą i rynkowymi trendami, zapewniają także możliwość spotkania się oraz wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami (specjalna strefa networkingu).
W tegorocznej odsłonie Kongresu eHandlu nacisk zostanie położony na tematy związane z funkcjonowaniem w przestrzeni omnichannel commerce, omówione zostaną także trendy światowego e-commerce w kontekście specyfiki polskiego rynku. Organizatorzy ujawnili już pierwsze nazwiska prelegentów a wśród nich Tomasz Karwatka (CEO, Divante), Barbara Stawarz (CEO, Content King) czy Jakub Cyran (Partner w GO.PL).
Obecnie trwa Call for Papers, czyli możliwość zgłoszenia swojego wystąpienia podczas Kongresu. Organizatorzy zapraszają wszystkich chętnych do aplikowania poprzez stronę: kongres-ehandlu.pl/callforpapers. Warto pamiętać, że Kongres eHandlu to wydarzenie, od którego oczekuje się wysokiego poziomu merytorycznego, popartego case study, dlatego organizator zastrzega, że weryfikacja prelegentów będzie bardzo wnikliwa.
Kongres eHandlu to doskonała okazja do dzielenia się wiedzą, ale także szansa, żeby pokazać światu swój pomysł na biznes. Staramy się monitorować rynek i najnowsze trendy w branży e-commerce, ale zawsze możesz nas zaskoczyć swoim niestandardowym podejściem – powiedział Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0, organizującej przedsięwzięcie.
Pierwsza edycja Kongresu odbyła się podczas VII Targów eHandlu i zgromadziła ponad 450 uczestników i 27 prelegentów z Polski i zagranicy. Sukces wydarzenia przełożył się na decyzję o organizacji kolejnej edycji. Wśród prelegentów I Kongresu eHandlu znaleźli się tacy fachowcy jak Christian Geyer (CEO, Nano Interactive), Jarosław Banacki (CEO, Cyfrowe.pl), Paweł Fornalski (CEO, IAI Shop) czy Ganna Yevtushenko (Head of Business Development, PayPal).
Więcej informacji oraz bilety dostępne na stronie organizatora kongres-ehandlu.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.