Serwis społecznościowy fotosik.pl ma już 5 milionów zdjęć,w zaledwie rok od uruchomienia zdobył ponad 1,6 miliona unikalnych użytkowników, którzy dziennie wrzucają około 30 tysięcy zdjęć.
– Popularność serwisu fotosik.pl nie byłaby możliwa, gdyby nie stałe rozbudowywanie go o nowe funkcjonalności. Internauci, szczególnie w stosunku do serwisów społecznościowych typu Web 2.0, są bardzo wymagający i oczekują świeżych pomysłów dostosowanych do ich potrzeb. Analizując ich zachowanie, dodajemy w każdym miesiącu nowe rozwiązania. Najnowszym z nich jest możliwość wysyłania zdjęć na serwis z komórki jako wiadomość MMS, dzięki czemu fotosik może pełnić także funkcję mobloga – mówi Tomasz Dwornicki, wiceprezes firmy Medousa, współpomysłodawca serwisu fotosik.pl.
Fotosik.pl jest serwisem społecznościowym stworzonym w duchu Web 2.0. Serwis skupia wokół siebie ponad 1,6 milionów internautów, którzy mogą tworzyć indywidualne profile, organizować się w grupy przyjaciół, komentować wzajemnie swoje zdjęcia, komunikować się indywidualnie za pomocą systemu prywatnych wiadomości.
W serwisie można przechowywać swoje zdjęcia i układać je w albumy. Dodawane obrazki są tagowane i opisywane, co pozwala w prosty sposób przeszukiwać tak bogate zasoby. Serwis poza hostowaniem zdjęć w celach prywatnych umożliwia także dodawanie zdjęć na aukcje internetowe i fora dyskusyjne. Dodatkowo istnieje możliwość wgrywania wraz ze zdjęciem informacji o aparacie fotograficznym, jak zostało ono wykonane i porządkowanie zasobów zgodnie z tym kryterium, co stanowi szczególnie wysoką wartość dla miłośników fotografii.
Pomysłodawcą i właścicielem serwisu fotosik.pl jest firma Medousa, która skupia innowacyjne projekty internetowe, wokół których budowane są wirtualne społeczności. Swoim zasięgiem obejmuje już ponad trzy miliony internautów. Wśród serwisów Medousy znajdują się fotosik.pl, sms.pl, supergry.pl, rybnik.com.pl, strzelgola.pl i zagle.pl. Medousa należy do OS3 group.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.