Zbliża się gwiazdka i czas prezentów pod choinką. Czy chcemy tego czy nie, większość z nich prawdopodobnie została wyprodukowana w Chinach. Dlatego zajmujący się importem z Chin, portal www.BigChina.pl wybrał prezenty roku w kilku ciekawych kategoriach. Miano najbardziej absurdalnego produktu zdobyła żelazko-suszarka.
Żelazko-suszarka w zamierzeniu twórców miała być wygodnym urządzeniem 2 w 1, które oszczędza miejsce. Mamy jednak poważne obawy, czy takie rozwiązanie jest bezpieczne. Załóżmy, że właśnie skończyliśmy prasować koszulę na konferencję, która rozpocznie się za pół godziny. Chcemy jeszcze wysuszyć włosy i… zamiast na konferencji lądujemy w szpitalu z poparzoną ręką. Oczywiście jest to negatywny scenariusz i łowcy wrażeń pewnie zaraz kupią to urządzenie. Niemniej jednak, żelazko-suszarkę uznaliśmy za najbardziej absurdalny prezent gwiazdkowy.
W kategorii „najbardziej użyteczny produkt”, zwyciężył samoprzylepny ogrzewacz do ciała. Taki plasterek to ciekawa propozycja na samotne, zimowe wieczory, choć słyszeliśmy już od kilku szalonych par, że wspólne oblepianie się ciepłymi plastrami, może być ciekawym elementem gry wstępnej. Obawiamy się, że wówczas jednak może dojść do przegrzania.
Skoro wybraliśmy produkt przydatny, to warto też zwróćić uwagę na to co nie przyda nam się wcale. Może, z wyjątkiem zabawy sylwestrowej. Nakładka na zęby Pimp Yo mogłaby pewnie święcić triumfy wśród amerykańskich raperów, Polacy są chyba bardziej konserwatywni i kawałek blaszki na zębach nie uznają za ozdobę.
Jeśli chcemy obdarować najbliższych fajnymi prezentami, to warto zwrócić uwagę na zwycięzców kategorii „dla niej”, „dla niego” i „dla dzieci”. Świat się rozwija. Elektronika towarzyszy nam prawie wszędzie, dlatego też miano produktu dla niej przyznaliśmy pięknej cyfrowej ramce na zdjęcia. Ramka ma 8-calowy ekran LCD, na którym można wyświetlać nie tylko ważne zdjęcia, ale też i romantyczne filmy i piękne wiersze. Ramka zagra ci nawet Cohena, jeśli tylko masz taką empetrójkę w kolekcji. Chińczycy wyprodukują ją za niecałe 200 złotych.
Oczywiście mężczyznom też należy się coś pod choinkę. Produkt, który wybraliśmy miałby jednak problem ze zmieszczeniem się pod świąteczne drzewko. 4-suwowy gokart, bo o takim prezencie mówimy, zadowoliłby każdego Pana. Jego zawrotna prędkość 50km/h pozwala zacząć marzyć o karierze Roberta Kubicy. Być może na takim chińskim bolidzie wyrośnie nam nowy mistrz.
Najmłodszym milusińskim polecamy sześcian do inteligentnej zabawy. Tak właśnie nazywa się produkt oferowany przez Benho, jedną z najsłynniejszych w Chinach markę zabawek. Zabawkę może używać nawet kilka dzieci naraz, gdyż dzięki przemyślanej konstrukcji mają łatwy dostęp do zawartości sześcianu: rollercoaster, liczydło, labirynt, klocki z alfabetem, układanka. Ile będzie kosztować w polskich sklepach, nie wiemy. Cena zakupu w Chinach to zaledwie 30 złotych.
– O chińskich produktach coraz częściej możemy mówić, że są markowe. Ich jakość jest coraz lepsza, o czym najlepiej świadczą kłopoty telefonu komórkowego LG na chińskim rynku. Chińczycy wybrali bardzo podobny model, ale chiński. Jest po prostu lepszy. Czy tego chcemy czy nie, coraz częściej na produktach, które kupujemy znajdziemy nalepkę „made in China”. Coraz rzadziej napis ten powoduje u nas grymas na twarzy, a coraz częściej wywołuje szczere zadowolenie. Życzę wszystkim dużo wesołych prezentów pod choinką – podsumowuje Michał Łebkowski, twórca serwisu BigChina.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.