Kaspersky Lab uaktualnił swoją stronę korporacyjną. Nowa strona została uruchomiona 28 grudnia 2006 roku i charakteryzuje się całkowicie zmienionym wyglądem dostosowanym do najnowszych trendów. Strona jest całkowicie kompatybilna z wszystkimi popularnymi na rynku przeglądarkami internetowymi.
Jedną z nowych sekcji jest dział „Zagrożenia”, w którym można znaleźć podstawowe informacje o wirusach, hakerach i spamie. Bardzo ważnym elementem tego działu jest sekcja „Virus Watch”, w której można w czasie rzeczywistym obserwować listę szkodliwych programów wykrywanych przez ekspertów z Kaspersky Lab. Lista jest automatycznie odświeżana wraz z dodaniem przez analityków każdego nowego wpisu do sygnatur zagrożeń.
Bardziej szczegółowe informacje o wszelkich zagrożeniach IT tradycyjnie zawiera Encyklopedia Wirusów prowadzona przez Kaspersky Lab: http://www.viruslist.pl.
„Zapraszam wszystkich do odwiedzania naszej nowej strony” – mówi Bartosz Prauzner Bechcicki, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Kaspersky Lab. „Mam nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom witryna będzie bardziej przystępna dla odwiedzających, co z kolei zachęci ich do zapoznawania się z treściami związanymi z bezpieczeństwem”.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.