Grupa Wirtualna Polska połączyła swoje kluczowe serwisy sportowe i przedstawiła nowe SportoweFakty.pl – kompleksowy serwis informacyjny z nowoczesnym wyglądem i dostosowaniem do urządzeń mobilnych.
Chcemy być liderem w prezentowaniu aktualnych, jakościowych treści z niemal wszystkich dyscyplin, m.in. tych popularnych, jak piłka nożna, koszykówka, siatkówka, żużel, piłka ręczna, tenis, sporty walki, czy sporty motorowe. Mamy 200-osobową redakcję i unikalne kompetencje, również w zakresie relacji sportowych live. W ramach WP SportoweFakty prezentować będziemy kilkaset informacji dziennie, w tym atrakcyjne materiały wideo z wszystkich, istotnych z punktu widzenia kibica, wydarzeń sportowych. – powiedział Dariusz Górzny, Dyrektor Działu Sport w Grupie WP.
Redakcja ma do dyspozycji profesjonalny zespół wideo i najnowocześniejsze na polskim rynku studio TV Grupy WP, co umożliwia jej realizację własnych, publicystycznych formatów sportowych (np. „Pressing” Michała Kołodziejczyka, czy „Sektor Gości” Michała Bugno) oraz prowadzenie transmisji i retransmisji z wydarzeń sportowych.
W związku ze zmianami w portfolio serwisów sportowych przebudowie uległa struktura organizacyjna Obszaru Sport w GWP, którym, od czerwca ubiegłego roku, zarządza Dariusz Górzny, Dyrektor Działu Sport. Kluczowe stanowiska w zespole pełnią m.in. Michał Kołodziejczyk (Redaktor Naczelny WP SportoweFakty), Krzysztof Zych (Manager ds. wsparcia sprzedaży, wcześniej Agency Sales Manager w Goldbach Audience), Marek Bobakowski, Łukasz Czechowski, Michał Oblizajek, Damian Gapiński (dotąd Redaktor Naczelny SportoweFakty.pl), Rafał Suś i Marek Wawrzynowski (obaj ostatnio Przegląd Sportowy), Mateusz Święcicki (ostatnio Orange Sport) oraz Artur Mazur.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.