Agencja interaktywna Janmedia w grudniu i styczniu przeprowadziła badania użyteczności serwisów ING Banku Śląskiego.
W trakcie trzech projektów zbadano serwis WWW INGBank.pl, serwis
transakcyjny ING BankOnLine oraz sprzedażowe serwisy Banku na portalach.
Celem badań było określenie, w jaki sposób można zwiększyć użyteczność i
efektywność serwisów.
W przypadku serwisu WWW oraz serwisów na portalach głównym celem było
wygenerowania zaleceń pozwalających na poprawę efektywności sprzedaży. W
przypadku systemu transakcyjnego skupiono się na polepszeniu wygody i
intuicyjności korzystania z systemu elektronicznej bankowości.
Prace prowadzone w dwóch zespołach przebiegały równolegle i opierały się
na bardzo intensywnej komunikacji z klientem. W jej wyniku udało się
zrealizować projekt w zakładanych ramach czasowych i z zachowaniem
wysokiej jakości pracy.
ING Bank Śląski dołączył tym samym do grona klientów Janmedia. Agencja
wcześniej pracowała dla takich klientów z branży finansowej jak: LUKAS
Bank, Pekao S.A., Bank Światowy, Euronet Worldwide, Generali.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!