pkt.pl modernizuje serwis on-line

Opublikowano: 30 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Spółka pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne uruchomiła nową wersję serwisu internetowego z wyszukiwarką danych teleadresowych oraz lokalizacji. Teraz witryna pkt.pl ma nowoczesną szatę graficzną i interfejs zapewniający integrację zasobów internetowych pkt.pl. Ponadto, na stronie głównej pojawił się kalejdoskop miast, czyli zbiór informacji i zdjęć jedenastu popularnych polskich miast. Pod koniec 2007 roku, we współpracy z firmą JanMedia, przeprowadzono badanie wszystkich serwisów, …

Sylwester Kozakpkt.pl modernizuje serwis on-line

Ukryte reklamy na witrynie Samoobrony

Opublikowano: 17 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja Janmedia przeprowadziła krótkie badanie dotyczące dostępności stron internetowych polskich partii dla osób niewidomych i niedowidzących. Wyniki wyszły nader ciekawie. Zwłaszcza jeżeli chodzi o stronę www Samoobrony RP. Okazało się bowiem, że znajdują się na niej ukryte reklamy tekstowe firmy produkującej okna i drzwi. Reklamy są niewidoczne gołym okiem, ale znacznie utrudniają korzystanie z zasobów strony osobom używającym czytniki ekranowe …

Hanna LaskowskaUkryte reklamy na witrynie Samoobrony

Janmedia zwiększa efektywność serwisów ING Banku Śląskiego

Opublikowano: 11 stycznia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja interaktywna Janmedia w grudniu i styczniu przeprowadziła badania użyteczności serwisów ING Banku Śląskiego. W trakcie trzech projektów zbadano serwis WWW INGBank.pl, serwis transakcyjny ING BankOnLine oraz sprzedażowe serwisy Banku na portalach. Celem badań było określenie, w jaki sposób można zwiększyć użyteczność i efektywność serwisów. W przypadku serwisu WWW oraz serwisów na portalach głównym celem było wygenerowania zaleceń pozwalających na …

Hanna LaskowskaJanmedia zwiększa efektywność serwisów ING Banku Śląskiego

Janmedia zwiększa użyteczność stron LUKAS Banku

Opublikowano: 21 sierpnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja Janmedia przeprowadziła badanie użyteczności stron LUKAS Banku.Wynikiem pracy agencji jest raport zawierający opis mocnych i słabych stron serwisu Banku. Zaproponowano też szereg poprawek i usprawnień mających na celu zwiększenie intuicyjności serwisu dla użytkownika. „ Profil internautów oraz oczekiwania stawiane stronom internetowym ulegają obecnie dynamicznym zmianom. To, co było jeszcze dwa lata temu utopią dzisiaj zaczyna stawać się standardem. Dlatego …

Hanna LaskowskaJanmedia zwiększa użyteczność stron LUKAS Banku

Janmedia dla Pekao S.A.

Opublikowano: 18 października 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Janmedia zajęła się kompleksową kreacją serwisu. Od opracowania strategii, poprzez kreację i redagowanie tekstów po projekty graficzne i wdrożenie systemu CMS. Podstawowym celem kreacji serwisu internetowego było podkreślenie nowoczesności oraz międzynarodowego charakteru banku PEKAO – mówi Paweł Cichoń, dyrektor kreatywny w Janmedia – Skupiono się przede wszystkim na walorach użytkowych serwisu korporacyjnego, aby zawarte w nim informacje były łatwo dostępne …

Sylwester KozakJanmedia dla Pekao S.A.

Współpraca Janmedia i Uniwersytetu Warszawskiego nad badaniami postrzegania WWW

Opublikowano: 20 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Agencja Interaktywna Janmedia współpracują nad pilotażowym programem wykorzystania oprogramowania stworzonego w MIT do analizy serwisów internetowych. Ocena ergonomii serwisów WWW jest zajęciem wymagającym dużej intuicji, wiedzy i znajomości użytkowników. Firma zajmująca się użytecznością ma przedsobą niełatwe zadanie zobaczenia serwisu oczyma jego użytkowników. Oprócz zatrudniania wysokiej klasy analityków usability korzysta się z każdego narzędzia, które okazuje …

Sylwester KozakWspółpraca Janmedia i Uniwersytetu Warszawskiego nad badaniami postrzegania WWW

Janmedia Interactive prezentuje nowy serwis

Opublikowano: 1 marca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Co ma wspólnego Britney Spears, U2 i Chemical Brothers? Ich teledyski stworzył jeden człowiek – Joseph Kahn. Reżyser najlepszych klipów światowych sław swą nową stronę powierzył agencji interaktywnej Janmedia. Nad multimedialnym serwisem prezentującym portfolio reżysera pracował wrocławski oddział tej międzynarodowej firmy. Zaawansowane efekty graficzne uzyskane w technologii Flash połączono z obsługą wysokiej jakości video. Cały serwis bazuje na autorskiej platformie …

Sylwester KozakJanmedia Interactive prezentuje nowy serwis