Na stronie internetowej www.youtube.com/ffcreation warszawska agencja interaktywna opublikowała filmy reklamowe, które mają promować projekt nadchodzi4.com wśród internautów.
Przygotowane przez FFCreation filmy oraz serwis internetowy nadchodzi4.com sugerują, że P4 chce trafić do młodych osób, korzystających lub chcących korzystać z najnowszych technologii. Segment ten ma duże perspektywy i może generować dla operatora znaczące przychody. Zarówno z projektu Nadchodzi4, który zbudowano pod kątem studentów (tak sugerują pytania w ankiecie), jak i filmowych reklam wynika, że grupą docelową kampanii promocyjnej jest nie tylko młodzież, ale przede wszystkich osoby w wieku 24 – 35 lat.
Do tej pory wyprodukowano 3 rodzaje filmów, zrobionych celowo stylem amatorskim:
– 3 różne filmiki z castingu,
– 4 tzw. „łańcuszki” (jak te św. Antoniego, które można przesłać dalej)
– „piramidę” – akrobatę ułożonego w numer 4.
Wszystkie filmy można obejrzeć po adresem:
http://www.youtube.com/results?search_query=nadchodzi4
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.