Od stycznia 2016 wszystkie serwisy z grami online w Grupie Onet-RASP będą obsługiwane przez jedno, wspólne centrum operacji. Celem ma być maksymalizacja dochodu związanego z przychodami z gier.
Biznes związany z grami online opartymi o model „free to play” notuje coroczne wzrosty przychodu i liczby aktywnych graczy.
Naszym celem jest jak najszersze rozpowszechnienie gier poprzez dystrybucje wewnątrz serwisów Grupy i poza nimi oraz przyjęcie roli wydawcy wybranych gier mobilnych i online na polskim rynku. Scentralizowanie biznesu pozwoli nam wykorzystać przewagę jaką daje Grupa – powiedziała Patrycja Rodzińska-Szary, szef działu monetyzacji produktów w Grupie Onet.pl, odpowiedzialna za biznes gamingowy w Grupie Onet-RASP.
Grupa Onet-RASP posiada w swoim portfolio serwisy z grami przeglądarkowymi dostępne na gryonline.onet.pl oraz na komputerswiat.pl, serwis z grami społecznościowymi w serwisie nk.pl, czeski serwis z grami hry.blesk.cz oraz serwis z grami mobilnymi m.onet.pl/zagraj. W ostatnich dniach Grupa Onet-RASP uruchomiła serwis z grami sportowymi „W przerwie” na potrzeby serwisów o tematyce sportowej eurosport.onet.pl i Przeglądu Sportowego. Podobną inicjatywą było uruchomienie serwisu z grami online dla portalu fakt24.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.