Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, uruchomiła swoją witrynę WWW. Nowy serwis ma w zamierzeniu autorów nie tylko prezentować ofertę firmy, ale także przybliżać i wyjaśniać problematykę usability szerokiemu gronu internautów.
Firma Perfect One powstała w październiku ubiegłego roku i specjalizuje się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych. Firma świadczy usługi klientom instytucjonalnym, a w swej aktywności skupia się tylko na obszarze usability. Tak wąska specjalizacja jest stosunkowo rzadka wśród polskich firm, które w zdecydowanej większości problematykę funkcjonalności serwisów WWW traktują jako jedną z szeregu prowadzonych przez siebie działań.
„W Polsce, poza nielicznymi wyjątkami, firmy świadczą usługi związane z usability niejako przy okazji. Jest to po prostu jeszcze jedna pozycja w koszyku usług, zazwyczaj dodawana do innych. Tymczasem na zachodzie do spraw związanych z funkcjonalnością i użytecznością stron internetowych przywiązuje się bardzo dużą wagę. I nic dziwnego, bo prawidłowe zaprojektowanie serwisu może zdecydować o jego biznesowym sukcesie lub porażce.” – mówi Paweł Śledziński, właściciel firmy.
Strona firmowa www.perfectone.pl oprócz danych o samej firmie i jej ofercie będzie zawierała wiadomości na temat usability. Sukcesywnie będą dodawane nowe artykuły, porady i opinie. Publikowane będą także opracowania niezależnych ekspertów i pracowników zajmujących się problematyką użyteczności stron i serwisów WWW. Informacje będą ogólnodostępne dla wszystkich, których ta problematyka interesuje.
„Konieczna jest ciągła edukacja przedsiębiorców w zakresie użyteczności stron i jego ogromnego znaczenia w strategii marketingowej firm. W przytłaczającej większości przypadków zlecający wykonanie strony nawet nie ma świadomości, że taki problem występuje. Zazwyczaj ufa agencji zajmującej się kreacją, a to nie zawsze jest dobre rozwiązanie. Po pierwsze dlatego, że agencja często ma inne priorytety – projekt ma się podobać, ma olśnić i być efektywny, a niekoniecznie funkcjonalny dla internauty. Po drugie, agencjom w tym zakresie bardzo często brakuje fachowej wiedzy.” – podsumowuje Paweł Śledziński.
W najbliższych tygodniach uruchomiony zostanie firmowy newsletter, który w przystępnej formie będzie prezentował praktyczne zagadnienia związane z usability.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.