Reporter szuka zleceniodawcy drastycznej obniżki cen swoich produktów. W zamian za informacje oferuje cenne nagrody. – Taki jest przekaz kampanii prowadzonej przez markę odzieżową Reporter i agencję interaktywną OS3 multimedia.
Po raz kolejny w promocji postawiono na Internet jako główny kanał prowadzenia akcji promocyjnej, tym razem wykorzystując czarny humor i komiksowy styl. Reklama w punktach sprzedaży i innych mediach zachęca do wejścia na www.ktozlecil.pl i wzięcia udziału w zabawie.
Głównym medium kampanii jest serwis www.ktozlecil.pl, gdzie można zapoznać się z zasadami konkursu i zgłosić zdjęcia lub filmy podejrzanych o zlecenie drastycznej obniżki cen produktów Reporter. Spośród nadesłanych do 5 lutego materiałów wybranych zostanie przez jury 20 najlepszych, z których internauci wytypują zwycięzcę. Nagrodą jest dwuosobowa wycieczka do Wenezueli oraz ubrania marki Reporter.
– Stylistyka całości przekazu, kampanii i serwisu www nawiązuje do klimatu filmu „Sin City” Franka Millera. Komiksowa kreska, przeciwstawne kolory, atmosfera tajemniczej zbrodni tworzą charakter czytelny dla grupy docelowej kampanii. Projektując stronę www oraz nagrywając multimedia i lektora, wzorowaliśmy się na kronikach policyjnych, znanych filmach gangsterskich i komiksach – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
W kampanii promującej serwis www.ktozlecil.pl wykorzystano marketing wirusowy na portalach typu youtube.com, wrzuta.pl, streemo.pl, marketing szeptany, mailing do własnej bazy i baz portali Onet i Interia i kampanię bannerową z dźwiękiem. W telewizji Viva pojawi się także seria spotów reklamowych. Witryny punktów sprzedaży zostały całkowicie zamalowane na czarno, z widoczną serią plakatów w stylu komiksowym informujących o poszukiwaniu mordercy cen i zachęcających do wejścia na stronę www.
– Konsekwentnie stawiamy na Internet, współpracując z agencją OS3 multimedia. Przez pierwsze lata działalności naszej marki to właśnie sieć i punkty sprzedaży były jedynymi kanałami prowadzenia działań marketingowych. Z roku na rok poszerzamy wachlarz stosowanych mediów, jednak interaktywność Internetu powoduje, że jest on dla nas medium łączącym i spinającym pozostałe, jak telewizja, prasa czy outdoor – mówi Marcin Gieracz, Dyrektor Marketingu marki REPORTER.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.