Regionalna rozgłośnia radia publicznego w Katowicach uruchomiła oficjalną wersję portalu internetowego, w rozbudowie którego będą uczestniczyli słuchacze.
Pod adresem www.radio.katowice.pl użytkownicy mogą znaleźć informacje o programie i dziennikarzach, ale także otrzymywać aktualizowane przez całą dobę wiadomości z regionu, informacje kulturalne oraz sportowe. Udostępniono subskrypcję newslettera i aktualności w formacie RSS. W przypadku newsów oraz niektórych audycji uruchomiono podcasting.
„To serwis bardzo otwarty na słuchaczy. Mam nadzieję, że z czasem powstanie wokół niego społeczność, która pomoże w jego rozbudowie.” – mówi Jarosław Juszkiewicz – szef redakcji internetowej Radia Katowice.
Słuchacze z całego świata (katowicka rozgłośnia nadaje swój program także w sieci) mogą wpływać na kształt programu za pośrednictwem formularza kontaktowego, cotygodniowych sond, rozmawiać o audycjach na forum dyskusyjnym, a także wyrażać swoją opinię w komentarzach do blogów redakcyjnych prowadzonych przez ulubionych dziennikarzy.
„System jest bardzo elastyczny i prosty w obsłudze, dzięki czemu autorzy poszczególnych audycji mogą sami redagować podstrony własnych programów, a także umieszczać na nich pliki dźwiękowe, zdjęcia i informacje.” – mówi Jarosław Juszkiewicz – „Jedno mogę obiecać: strona na pewno nie będzie statyczna. Już teraz widać olbrzymie zainteresowanie internautów”.
Polskie Radio Katowice zamierza pozyskać nowych użytkowników i słuchaczy nie tylko poprzez tworzenie społeczności internetowej, ale także udostępniając za darmo informacje niepublikowane na innych serwisach, takie jak codzienne przepisy kulinarne Macieja Kuronia oraz tekstowo – graficzną wersję kultowej „Trójwymiarowej Prognozy Pogody” przygotowywanej przez znanego w regionie specjalistę Cezarego Orzecha.
Nowy serwis Radia Katowice powstał w czasie 3 miesięcy we współpracy z firmą Madonet. „To była ciężka, ale i bardzo twórcza praca” – mówi Andrzej Pytlik z Madonetu. – „Zaangażował się w nią emocjonalnie cały zespół. Wiele pomysłów, takich jak na przykład wyświetlanie programu radiowego on-line, czy multimedialną prezentację 80- letniej historii katowickiej rozgłośni zrealizowaliśmy po raz pierwszy. Dla mnie największą zaletą tego serwisu jest jego przejrzystość. Po wejściu na stronę od razu widać najważniejsze rzeczy i wiadomo, czego gdzie należy szukać. Ale to dopiero początek – reszta należy do słuchaczy, którzy będą współtworzyli ten portal.”
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.