Jak może wyglądać portal, w którym możemy sobie aktywować usługi i sprawdzać historię wykonywanych połączeń ?
Na początku może opiszę procedurę otrzymania konta w ramach P4 – nie do końca czytelną jak dla mnie.
Po tym jak się zakwalifikowaliśmy do testów zostało nam założone konto w systemie – loginem jest nasz adres e-mailowy. Następnie po otrzymaniu zestawu startowego dostajemy nowe konto – z tym samym loginem, ale innych hasłem. Ale jakim hasłem ? Telefon do BOK częściowo rozwiązał tylko problem – miły głos poinformował mnie, że za kilka dni otrzymam hasło. Czemu kilka dni ? Nie mam pojęcia – czekałem….
Po kilku dniach i braku hasła do portalu zadzwoniłem do BOK – tym razem BOK zaproponował abym skorzystał z funkcji „przypomnienie hasła”. Uprzejmie poinformowałem, że próbowałem wielokrotnie i niestety otrzymuję komunikat o błędzie. Rozwiązanie było o tyle proste co nietypowe – nasz login (czyli adres e-mail) musimy podać dużymi literami. Później tylko kwestia podania odpowiedzi na pytanie pomocnicze (o które nigdy nie byliśmy pytani). Odpowiedź zna tylko konsultant…. Kto to wymyslił ? Nie wiem.. To znaczy mogę się domyślać, która firma to stworzyła.
Miało być merytorycznie, bez narzekań więc do rzeczy. Po zalogowaniu (półtora tygodnia) widzimy dużo treści społecznościowych (temat tygodnia, blogi, zdjęcia, konkursy, gadżety). My przejdziemy do najważniejszej zakładki – Obsługa online.
Na pierwszym ekranie widzimy najważniejsze rzeczy – stan konta i darmowych usług. Ciekawe rozwiązanie znajdziemy w Historii połączeń. Znajdziemy tam listę ostatnio wykonywanych telefonów – czyli taki billing online.
Dość ciekawym rozwiązaniem jest książka adresowa – możemy edytować nowe kontakty. Niestety nie mam pojęcia jak można dane te wysłać do telefonu. Jeśli nie można to właściwie nie wiem po co to jest (może aby łatwiej było czytać billing ?)
Portal dodatkowo pozwala na:
– zarządzanie usługami (aktywacje, konfiguracje),
– podgląd do danych osobowych,
– dostęp do systemu zgłoszeń błędów i problemów,
– informacje o saldzie.
Funkcjonalność w zupełności wystarczająca aby odciążyć BOK ;)
PS.
Z kronikarskiego obowiązku napiszę tylko, że logowanie nie działa z poziomu przeglądarki Opera. Nie mogę znaleźć również przycisku wyloguj.
Całość testów:
https://www.e-biznes.pl/p4
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.