Sklep internetowy dobrekonopie.pl zaprezentował nową odsłonę graficzną. Zmiany związane mają być z rozwojem firmy, która nie tylko unowocześnia design i funkcjonalności sklepu, ale też przeszła rebranding i wprowadza na rynek nowe, własne produkty. Właściciele marki zapowiadają dynamiczny rozwój.
Sklep internetowy dobrekonopie.pl działa od grudnia 2014. Dotychczas sprzedawał całą gamę wyrobów z konopi przemysłowych, pochodzących przede wszystkim od zagranicznych producentów. Od kwietnia, sklep ruszył w zupełnie nowej odsłonie graficznej, a jego oferta ma być systematycznie wzbogacana o nowe wyroby produkowane w Polsce.
Zdrowe produkty z konopi przemysłowych cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków, dlatego chcemy dostarczać je w nowoczesnej, funkcjonalnej i jak najatrakcyjniejszej formie – mówi Ewa Gryt, założycielka i właścicielka marki Dobre Konopie. Zmienia się także sama marka Dobre Konopie, która już wkrótce będzie firmowana nowym logotypem. Za rebranding odpowiada warszawskie studio projektowania komunikacji wizualnej Sadaj Studio.
Nowa wizualna forma brandu Dobre Konopie, to przede wszystkim nawiązanie do natury, z której firma czerpie składniki swoich produktów. Prosta forma godła podkreśla nowoczesny sposób spojrzenia na tematykę przetwórstwa konopi, oraz pośrednio nawiązuje do kształtu liści tej rośliny – mówi twórca identyfikacji, Paweł Sadaj. Dodaje, że sporym wyzwaniem był fakt, że liść konopi sam w sobie jest już od lat rozpoznawalną ikoną funkcjonującą w naszej kulturze.
Dobrekonopie.pl w tej chwili sprzedają tylko część dostępnych wyrobów, ale właścicielka marki, zapowiada stałe poszerzanie asortymentu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.