Twórcy Prototype Hub zakładali pozyskanie 100 tys. złotych w cztery tygodnie, kwotę udało się zebrać w ciągu zaledwie siedmiu dni. Dzięki projektowi firmy będą mogły wykorzystać potencjał drzemiący w druku 3D.
Środki pozyskane z kampanii spółka przeznaczy na budowę kolejnych modułów w platformie Prototype Hub, działania promocyjne w kierunku pozyskania kolejnych partnerstw i realizacji oraz rozbudowę zespołu o kolejnych developerów i projektantów.
Naszym celem było zebranie 100 tysięcy w 4 tygodnie. W tym momencie założenia zostały zrealizowane, co niewątpliwie jest wielkim sukcesem. Jeśli zainteresowanie inwestorów się utrzyma, to przewidujemy zakończenie kampanii z jeszcze większą liczbą sprzedanych udziałów – powiedział Oskar Lis, CEO Prototype Hub
Do 10 maja 2016 roku inwestorzy nadal mogą nabywać udziały w ramach kampanii.
Prototype Hub pomaga firmom wykorzystać druk 3D w biznesie. Dostarcza kompleksowe rozwiązania e-commerce w branży druku 3D. Specjalizuje się w budowie sklepów 3D z zaawansowanymi funkcjonalnościami i tworzeniu zaawansowanych serwisów. Zapewnia też obsługę logistyczną zamówień i sprzedaż projektów 3D oraz wpiera klientów przy komercjalizacji praw autorskich przy niskich kosztach uruchomienia.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.