Pod koniec 2105 roku Jakub Szczepankowski i Jarosław Wisłocki związani z WP i Money.pl podjęli decyzję o założeniu własnego startupu – OptAd360.com. Mimo braku wsparcia inwestora, start-up jest rentowny od samego początku, a pierwszy milion przychodu uzyskał już w ciągu czterech pierwszych miesięcy bieżącego roku.
OptAd360 pomaga właścicielom witryn optymalizować przychody z reklam. Wstępna analiza obejmuje m.in. badanie formatów i efektywności reklamodawców, programów partnerskich oraz sieci reklamowych, z którymi współpracuje dany wydawca. Na podstawie dokonanej analizy OptAd360.com rekomenduje listę zmian na witrynie, m.in. nowy układ siatki reklamowej, który nie tylko może mieć wpływ na wzrost dochodów, ale też poprawić estetykę strony.
Dostrzegamy duże zapotrzebowanie na rynku na optymalizację powierzchni reklamowych u e-wydawców i potrzebę ich wsparcia w dążeniu do skuteczniejszej monetyzacji ich serwisów internetowych. Wielu z nich korzystało z różnych form współpracy z reklamodawcami m.in. z sieciami afiliacyjnymi czy programami partnerskimi, nie zawsze niestety z zadowalającym skutkiem – powiedział Jakub Szczepankowski, członek zarządu i współzałożycieli OptAd360.com.
Wśród klientów współpracujących z OptAd360.com znajdują się m.in. Burda International, do której należą portale m.in. National-geographic.pl, Elle.pl, Glamour.pl i Chip.pl, czy wydawnictwo Motor Presse Polska np. Menshealth.pl, Womenshealth.pl, Auto-motor-i-sport.pl.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.