Brainly, polski startup edukacyjny, pozyskał dodatkowe 15 mln dol. finansowania na rozwój. Obecnie całkowita wartość inwestycji finansowanych przez Naspers, General Catalyst Partners, Point Nine Capital, Runa Capital i Learn Capital osiągnęła 27 mln dol.
Twórcy chcą skupić się obecnie personalizacji rozwiązań, zostaną również dodane elementy grywalizacji.
Wierzymy, że nauka oparta na wzajemnych interakcjach uczniów jest najskuteczniejszym sposobem na zwiększenie ciekawości i budowanie zaufania między nimi. Nikt nie wie wszystkiego, ale każdy wie coś. Dzięki naszym inwestorom, Brainly ma okazję do dalszego rozwoju tej wizji w Stanach Zjednoczonych, natomiast w dalszym ciągu umacnia inne rynki w Azji, Europie i Ameryce Południowej – powiedział CEO Brainly Michał Borkowski.
Brainly jest największą na świecie społecznością social learningową dla uczniów. Dociera globalnie do ponad 60 milionów użytkowników w 35 krajach, korzystających z 12 wersji językowych, między innymi w Stanach Zjednoczonych, Europie, Ameryce Południowej i Azji. W Polsce platforma znana jest jako Zadane.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.