ClickAd oficjalnie wprowadza do swojej oferty nową usługę reklamową – Click2Call. Wprowadzona usługa ma stanowić jedną z podstaw nowej strategii firmy.
Click2Call to nowy rodzaj kampanii reklamowych prowadzonych w Internecie, który przenosi kluczowy element tradycyjnego procesu sprzedaży – rozmowę głosową – do środowiska on-line. Usługa ta łączy w sobie siłę tradycyjnej komunikacji opartej o rozmowę z wszystkimi zaletami promocji prowadzonej w Internecie.
Zasada działania Click2Call opiera się na umożliwieniu internaucie połączenia się z konsultantem lub sprzedawcą bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej, bez konieczności korzystania z tradycyjnej telefonii.
Click2Call to usługa, która według różnych analiz i doświadczeń empirycznych pozwala na zwiększenie sprzedaży on-line nawet o 45%. Klient w trakcie przeglądania produktu na stronie internetowej ma możliwość nawiązania natychmiastowej rozmowy ze sprzedawcą, co znacznie zwiększa szanse na dokonanie zakupu. Usługa jest bardzo prosta w implementacji i zarządzaniu, jest łatwa w skalowaniu i pozwala prowadzić nawet bardzo duże kampanie reklamowe.
„Rola brokerów reklamowych od dłuższego czasu ulegała zmianie i oczywista była zmiana strategii i filozofii działania. Tą zmianę zapowiadaliśmy pod koniec ubiegłego roku, choć przygotowywaliśmy się do niej bardzo solidnie od znacznie dłuższego czasu. Bardzo istotne było pozyskanie silnego inwestora finansowego. Kolejnym krokiem było rozszerzenie działalności o rynek ukraiński, co przynosi efekty znacznie lepsze od zakładanych. Ogłaszana obecnie zmiana strategii i wprowadzanie nowych usług stanowi podsumowanie naszej pracy z ostatnich miesięcy.” – powiedział Maciej Krajewski, Prezes firmy.
ClickAd ma na swoim koncie pierwsze udane kampanie reklamowe Click2Call. Jedną z nich jest kampania szkoleń przeprowadzona dla Akademii Altkom. Obecnie przygotowywane są kolejne kampanię dla klientów ClickAd.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.