Z okazji Walentynek operator telefonii internetowej IPFON przygotował specjalną ofertę. Każdy, kto do 14 lutego zakupi dla swojej drugiej połówki walentynkowy zestaw IPFON, dostanie dodatkowe doładowanie w wysokości 25 zł na połączenia telefoniczne, a w Dniu Zakochanych porozmawia za darmo ze wszystkimi telefonami stacjonarnymi.
Walentynkowa promocja „Zakochany IPFON” obejmuje specjalny zestaw zawierający bramkę VoIP (Linksys PAP2T-EU) z darmowym doładowaniem 25 zł na połączenia telefoniczne stacjonarne i komórkowe. Bramka VoIP to niewielkie urządzenie, dzięki któremu można stać się użytkownikiem telefonii stacjonarnej, nie płacąc przy tym abonamentu, a jedynie niewielkie opłaty za wykonywane połączenia (9 groszy za minutę rozmowy w Polsce, 11 groszy za granicę; naliczanie sekundowe). Bramka Linksys PAP2T-EU w zestawie walentynkowym ma promocyjną cenę – 199 zł.
To nie wszystkie prezenty walentynkowe od IPFON. Zakochani w dniu swojego święta po godz. 18:00 będą mogli rozmawiać ze sobą całkowicie za darmo na numery stacjonarne w Polsce. Warto zaznaczyć, że w obrębie sieci IPFON, wszyscy użytkownicy rozmawiają za darmo i to nie tylko w Dniu Zakochanych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.