Na Walentynki kwiaciarnia internetowa – E-kwiaty.pl uruchomiła mobilną wersję swojej oferty pod adresem Telekwiaty.mobi.
Liczba posiadaczy telefonów komórkowych stale rośnie, stają się one
coraz nowocześniejsze, coraz więcej modeli posiada przeglądarki
internetowe, które pozwalają na swobodne żeglowanie po sieci.
Wychodząc na przeciw nowym możliwościom i oczekiwaniom ze strony
klientów powstały Telekwiaty.mobi.
– Walentynki to świetna okazja, aby podarować naszym klientom miły
prezent – mówi Jan Szykier, szef marketingu w E-kwiaty.pl –
Zdecydowaliśmy się na uruchomienie serwisu Telekwiaty.mobi. Teraz
kwiaty z naszej oferty można zamówić z każdego miejsca. Nie trzeba
mieć przy tym dostępu do komputera. To idealne rozwiązanie, aby
zamówić bukiet dla swojej sympatii – dodaje.
Zasada działania sklepu jest bardzo prosta: klient wybiera odpowiedni
produkt, w polu formularza wpisuje swój numer telefonu, na który w
ciągu kilku minut oddzwoni konsultant, aby dokończyć zamówienie.
– To znacznie szybciej niż w zwykłym sklepie – twierdzi Wojtek Kyciak,
koordynator projektu – Zamówienie kwiatów nigdy nie było tak proste i
dostępne w każdym miejscu – przekonuje.
Czy sklepy internetowe w Polsce i na świecie zaczną tworzyć wersje
mobilne swoich witryn? Wszystko na to wskazuje. Liczba posiadaczy
komórek już w tej chwili jest większa niż posiadaczy komputerów.
E-kwiaty.pl to sklep współpracujący z ponad 700 kwiaciarniami na
terenie całej Polski, dostarczający kwiaty przez internet od 2004
roku.
O domenach .mobi pisaliśmy więcej w artykule „Przyszłość będzie mobilna”.
https://www.e-biznes.pl/inf/2006/19172.php
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.