E-sklep Grupy Onet-RAS Polska dostępny jest w wersji RWD. Literia.pl to także silnik, który zasilać ma inne projekty firmy. Jesienią wystartować ma na nim m.in. sklep Newsweeka.
Literia to e-sklep, w którym internauci mogą zakupić nie tylko publikacje wydawnictwa, ale również inne produkty. Rozwiązania technologiczne zastosowane w Literia.pl pozwalają na tworzenie „podsklepów” pod różnymi markami, dlatego też wersja responsywna została wdrożona również w Księgarni Przeglądu Sportowego, która działa od maja tego roku.
Wydawnictwo zapowiada uruchomienie kolejnych sklepów działających w oparciu o engine Literii. Jesienią światło dzienne ujrzeć ma sklep Newsweeka.
Nasz grupowy system e-commerce powstał w oparciu o technologię Magento, co gwarantuje nam skalowalność i łatwą możliwość tworzenia kolejnych e-sklepów w oparciu o ten sam engine, nie tylko dla brandów Grupy, ale także dla serwisów zewnętrznych – mówi Monika Radaszewska, head of e-Commerce RASP.
Wersja responsywna Literii została przygotowana – podobnie jak cały e-sklep – przez firmę Divante.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.