21 lutego w hotelu Marriott w trakcie dnia specjalnego nt. Internetu, prowadzonego pod patronatem Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) będzie okazja pogłębić wiedzę nt. Internetu.
Wpływ kampanii offline'owych w mediach tradycyjnych na zachowania konsumentów w Internecie oraz rosnąca rola wyszukiwarek w działaniach marketingowych. M.in. tą wiedzą podzielą się prelegenci w trakcie dnia specjalnego nt. Internetu.
Nie zabraknie tematów: reklama on-line, web2.0 oraz marketingu w wyszukiwarkach. Tematy zaprezentują wybitni profesjonaliści w tej dziedzinie. Prelegentami będą m.in.: Michal Lorenc (google), Adam Dyba (ClickAd), Michal Tober i Rafal Mandel (Wirtualna Polska S.A., Krzysztof Łada (Gadu-Gadu), Robert Biegaj (Gazeta.pl), Marcin Szporka (Onet.pl).
„Program Dnia Specjalnego ułożyliśmy tak, aby przedstawić uczestnikom sposoby efektywnego wykorzystania internetu do osiągania celów marketingowych firm. Sądzę, że dzięki temu każdy uczestnik konferencji, niezależnie od stanu swojej wiedzy nt. marketingu on-line, wyniesie z niej coś, co w przyszłości pozwoli mu lepiej poruszać się po możliwościach promocyjnych jakie oferuje internet. Serdecznie zapraszam” – mówi Piotr Kowalczyk, członek Zarządu IAB
Konferencja IMPACTOR, jest podsumowaniem roku w mediach i reklamie to jedno z ważniejszych cyklicznych wydarzeń w polskim świecie reklamy. Organizowany od 9 lat stał się tradycyjnym miejscem gdzie branża reklamowa i mediowa po raz pierwszy publicznie ogłasza i podsumowuje wyniki przemysłu reklamowego za miniony rok. W jednym miejscu można uzyskać informacje na temat rynku reklamowego, telewizyjnego, prasowego oraz radiowego.
Informacje na temat konferencji Impactor 2007, dnia specjalnego oraz warsztatów, wraz z programem znajdują się na stronie www.impactor.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.