W połowie lutego br. mBank mobile ponownie zasilił konta telefoniczne Klientów biorących udział w promocji „Minuty za zakupy” darmowymi minutami. Dodatkowo usługa doładowania konta mBank mobile dostępna jest już na 3 portalach: Wirtualna Polska, Interia i Onet.
W promocji „Minuty za zakupy” Klienci mBank mobile płacący kartami mBanku, otrzymują darmowe doładowania. Każde wydane 100 zł jest nagradzane 3 minutami w mBank mobile, które można wymienić również na SMSy.
W tym miesiącu średnia wartość darmowego doładowania wyniosła aż 36 minut. Dla porównania, w ubiegłym miesiącu konta Klientów zostały zasilone średnio 30 minutami. Oznacza to, że mimo, iż skończył się okres świątecznych zakupów, Klienci mBanku więcej płacą kartami. Darmowe doładowania są realizowane w połowie miesiąca i dotyczą płatności kartami dokonanymi w miesiącu poprzedzającym.
Ponadto kolejne trzy miejsca w sieci oferują możliwość doładowania konta mobile. Usługa została wdrożona na portalach: Wirtualna Polska, Interia i Onet.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.