Agencja interaktywna Adv.pl wygrała przetarg na stworzenie serwisu społecznościowego dla Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
w Warszawie.
Projekt, przygotowywany głównie z myślą o studentach i absolwentach Koźmińskiego, pozwoli także osobom postronnym poznać uczelnię od innej strony i częściowo wniknąć w jej społeczność.
„Zależy nam na integrowaniu osób związanych z uczelnią. Dlatego też budujemy serwis zgodnie z założeniami Web 2.0. W ten sposób dajemy użytkownikom szerokie pole do własnej aktywności, a tym samym możliwość wpływania na kształt serwisu oraz treści w nim zawarte” – mówi Daria Kowalska, dyrektor biura promocji uczelni.
Serwis społecznościowy będzie w przyszłości funkcjonował jako interaktywne uzupełnienie oficjalnej strony uczelni, dostępnej pod adresem www.kozminski.edu.pl. Premiera serwisu jest zapowiadana na koniec kwietnia.
www.adv.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.