Agencja marketingu młodzieżowego Yoof w nietypowy sposób szuka projektantów do swojego zespołu. Najlepszych wyłoni konkurs „Wykręć stronę, że szczęka opada.” Główną nagrodą jest możliwość nawiązania stałej współpracy z agencją. Szczęśliwcy otrzymają również iPod Nano 2GB Silver firmy Apple.
Wyzwaniem jest stworzenie projektu layoutu strony głównej agencji Yoof – www.yoof.pl. Dowolna technika – rysunek, farby, ołówek, jakikolwiek program graficzny. Liczy się wyłącznie kreatywność i pomysł. Ze strony Yoof można ściągnąć kilka obowiązkowych elementów, jak logotyp agencji w różnych wersjach i formatach, działy jakie powinny znaleźć się na stronie, etc.
Konkurs skierowany jest przede wszystkim do młodych ludzi – uczniów i studentów. Wpisuje się także w bliski agencji nurt User Generated Content. „Kreatywni, o świeżym spojrzeniu – z takimi ludźmi chcemy współpracować, bo to czym zajmujemy się na co dzień, skierowane jest właśnie do młodzieży. Chcemy współdziałać z młodymi ludźmi, prowadzić z nimi dialog i słuchać ich potrzeb.” – mówi Marta Godlewska, Head of Squad w agencji Yoof. „Takich inicjatyw będziemy mieli coraz więcej” – zapowiada.
Agencja Yoof działa na rynku usług marketingowych, których grupą docelową są młodzi ludzie. Podstawowa idea, jaka towarzyszy konsultantom to budowa relacji z młodzieżą i zachęcanie do współpracy.
Konkurs potrwa do końca miesiąca. Ostateczny termin przesyłania prac to 30 marca. Projekty należy wysyłać na adres [email protected]
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.