Kiedy będziemy trzymali bilony i banknoty euro w naszych portfelach? Kiedy w naszych kioskach za gazety, batoniki czy bilety będziemy płacili euro centami? Za dwa, cztery, w może pięć lat?
Przyjęcie wspólnej waluty ma tyle samo przeciwników, co zwolenników, ale niezaprzeczalny jest fakt, iż nasz zapał odnośnie przystąpienia do unii walutowej wyraźnie osłabł. Jak podają badania CBOS’u przeprowadzone na początku 2002 r. i 2007 r., liczba osób, które zdecydowanie chciały przyjąć nową walutę spadła z 35% (w 2002r.) do (tylko!) 19% (w 2007r.). Jednocześnie ilość zdecydowanych przeciwników nowej waluty wyraźnie wzrosła: z 9% (w 2002r.) do (aż!) 20% (w 2007r.)
Portal Waluty.com.pl przeprowadza własną ankietę: „W którym roku Polska przyjmie euro?” i jak dotychczas, z opinii prawie 2.500 respondentów wynika, że ponad 55 % z nich uważa, iż nastąpi to dopiero po 2011 roku. 19,1 % użytkowników portalu twierdzi, iż euro zagości w naszych portfelach jeszcze przed 2009 rokiem. Z kolei 9,96% respondentów jest zdania, iż nastąpi to w 2011 roku, 9,84% stawia na rok 2010, z kolei według 6,05% ankietowych sądzi, iż przyjmiemy euro w 2009 r.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.